Olen ehkä tänään syönyt kaikkea mitä terve elämäntapa ei kaipaa. Olen syönyt herkkuja herkuilla, sokerin ja kovien rasvojen kera sekä jälkiruoaksi herkkuja. Kaiken tämän olen huuhtonut alas isolla mukillisella itsepetosta. Ahh. Kyllä oli hyvää.

Nythän siis saa syödä mitä vaan kun maanantaina siitä luopuu.

Saa nähdä, onko tällä lauseella oikeasti pontta vai onko se taas yksi sellainen paksujen ihmisten mantra jolla hyvitämme juuri tehdyt synnit.
Jos se pitää paikkansa ja elän tästedes rahkavoittoisella ravinnolla, ei tällainen kontrollin puute haitanne. Mikäli kuitenkin tällä lauseella hyvitän tämän viikonlopun ja toistan saman kuvion taas piakkoin,.. Sitten on oma häpeäni, sekä makkarani, mitä kannan.

Ostin tänään muuten ison kasan maustamatonta rahkaa ja raejuustoa. Vertaillessa Ehrmannin ja Valion rahkoja, huomattiin että Valion rahkassa oli kaikkea vähän enemmän kuin Ehrmannissa, mutta erot olivat sen verran pieniä ja suhteessa proteiinin määrä oli sen verran korkeampi, että päädyin kuitenkin Valion rahkaan. Tämän lisäksi ostin pienen tuubin mansikkahilloa (se kestänee muutaman vuoden kun en ole hilloihmisiä) ja tarjouksessa olleita jotain Ma-Su välipalajuomia, joissa on marjan maku ja hitosti sokeria. Päättelin että yksi sellainen juomahösö riittää ainakin kahteen rahka-annokseen ja toimii varmasti hyvänä mausteena, vähän mustikkamansikkaa joukkoon. Lisäksi ostin proteiinipatukoita jumppakassiin sekä vihdoinkin sellaisen hikinauhan kuin halusin, perskeles! Ei enää kolhoWilsonia mulle (hurraa Citymarket). Ehkä saatan käyttää jopa niitä kepeitä Tiimari-bandanoita, en tiedä. Pitää katsoa miten käy. Lisäksi olen ehkä alkanut epäillä oliko punainen se väri minkä haluan treenikenkiini, jostain syystä sellaiset olen joskus ostanut.

Mutta ehkä en ihan heti osta kaikkea mahdollista. Onhan tässä aikaa sijoittaa niitä ostoksia pitkin poikin matkaa. Voin antaa vähän laihempana sitten urheilukaupoillekin uuden mahdollisuuden.