Siirrän blogini Kunnon Vuodatus käytännön syistä omaan kotiblogiini. Nimettömyyden aika on ohi.

Perustin Kunnon vuodatuksen Vuodatus.netin alaisuuteen syyskuussa 2009 kun päätin aloittaa treenauksen. Palkkasin itselleni omaohjaajan (niin kuin täällä Suomessa sanotaan) ja ryhdyin kirjaamaan ajatuksiani ylös, pääasiassa itseäni varten, nimettömänä. Minulla oli vaikka mitä suurta suunnitelmaa siinä kokonaisuudelle, paljon seuraajia, suuri ja kirjava sisältö sekä loputon tajunnanvirta. Olen kuitenkin tässä ymmärtänyt, että ajattelin kuntoblogistani aivan samalla tavalla kuin dieetistä.

"tämä on väliaikaista"

Nyt huomaan, että juurikin siinä kohdin olen mennyt vikaan. Tämä ei ole väliaikaista, eikä se ole ollut enää hetkeen nimetöntäkään. Minun elämäni on muuttunut, minä olen muuttunut, eikä sitä voi piilotella. Sitä ei pidäkään piilotella. Voisin tietenkin jatkaa blogin kirjoittelua vanhassa pohjassaan, mutta koska kyseessä on tosiaan osa minun tulevaisuuttani, haluan tuoda yhteen hieman näitä projektejani. Minä olen sitä tyyppiä, joka on täynnä ideoita ja kärsii sitten kaikkien keskeneräisten tehtävien keskellä. Minä haluan jatkaa Kunnon vuodatuksen kirjoittamista, mutta sitä varten tarvitsen hieman vapautta. Tätä omaa blogiani voin jatkossa päivittää puhelimella ja saada aikaan paremman kuvan elämästäni liikkeellä. Olen kopioinut tänä iltana jo osan Vuodatukseen kirjoittamistani merkinnöistä omaan blogiini, aion jatkaa tätä kunhan pääsen taas koneen ääreen noin viikon päästä. Lähden nimittäin huomenna pohjoiseen. Mikäli en olisi tehnyt tätä siirtoa tänään, en olisi pystynyt päivittämään Kunnon vuodatusta vaikka olisin halunnutkin.