Tänään käytin hyväkseni hyötyliikunnan iloja ja pesin kolme mattoa. Ihan hyvä tunnin treenailu, hiki nousi ja mäntysuopa roiskui. Kannattaa muistaa, että urheilu ei ole aktiivisen elämän perusta, vaan se että nousee sohvalta ja tekee jotakin. Vaikka se olisikin vain tiskikoneen tyhjennys, siitä on hyötyä.

Pian käyn siirtämässä matot kuivaamon puolelle ja sitä odotellessa pistän teille palasen punttisalia kuunneltavaksi.

Voittajafiilis - Punttisali

en mä jaksa enää tääällä isotella
mutta kysynpähän vaan, et paljon nousee vinopenaa?
sä vedät himas kaljaa, mä vedän himas taljaa
himassa sikan safkaa, kasvatan lihasmassaa
mun haukkaril on haukkari, hartial on hartia
unelmaduuni portsari tai fps:än vartija
eikä sun tarvii olla mikää salapoliisi
et arvaat et mun steroidit on anabolisii
kun me bulkkaillaan
maltodekstriinii, creacolaa, iltapalaks rahkaa
kun me bulkkaillaan
protskupatukoita raikkuu maksimivoima kasvaa

kertosäe:
punttisalisali, punttiäijä, punttisalisali punttipäivää
punttisalisali punttiäijä, punttisalisali
punttisalisali, punttiäijä, punttisalisali punttipäivää
punttisalisali punttiäijä, punttisalisali

alkuun parisataa leukaa, et lihas kasvaa
pumppaan hihattomassa, ihailen lihasmassaa
kato ittees, oot säälittävä rääpäle
tappelussa et pärjäis ees ämmälle
sori mut kyl suaki vituttais
jos sä joutuisit kulkee ovist aina sivuttain
kuukaudessa menee protskusheikkiin viis tonnii
mun unelmana olis saada davidin sponssi
pukuhuoneeseen neidit aina kurkistaa
mut ne ei tiedä et mun rusketus se tulee purkista
Mr lihakakku ja taidan olla ainoo
jolle ei löydy tarpeeks isoi käsipainoja

kertosäe

protskuu, heraa, maltoo ja creaa
sun mieli ei voi käsittää kui paljo nostan penaa
ei nopeutta vaan voimaa, omegaa ja soijaa
sä voit tulla mittaa ravintolan ovella mun voimaa
tuhat kiloo penkissä, tuhat kiloo pankissa
mä oon ihan saatanan iso vartija
epävakaas maailmas yks homma saletti on
mun palautumispiikin resepti Greg Valentinon
vihaajia riittää, joidenki harmiksi
mul on keho jol on varaa olla vähän narsisti
mä oon lihakimpale, kuuluu mun imagoon
jopa mun hautajaispukuni on hihaton

kertosäe

mun paidoist et löydä yhtää hihaa
lähe nyt jo vittuu siit kynäniska
oon kehonrakentaja, mä käyn puntilla
creacolal pysyn aina täydes pumpissa
salil satsaan aina sata prosenttii
ku pahin vihollinen on on mun rasvaprosentti
hiekkasäkin ohella mä hakkaan myös vaimoo
mul on dietti päällä juon vaan rasvatont maitoo
salihanskat kätee ja mojavet parkkii
miehekäs avokämmen ja sä oot vaiti
naiset rakastuu ja kiittää herraa
ku ne näkee mun massiivist rintakehää